Wegens prive omstandigheden zijn we gesloten.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Verzend opties
Standaard
Aangetekend
Avond levering
Ochtend levering Di-Vrij
Tot €25
NL: € 6,55
BE: € 9
NL: € 6,55
BE: € 9
NL: € 7,70
BE: x
NL: € 16,21
BE: x
Vanaf €25
€ 0
€ 0
€ 1,25
BE: x
NL: € 9,99
BE: x

Verzending Duitsland: € 9




Voor 15 uur besteld op:

Maandag Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag/Zaterdag/Zondag

Levering op:

Dinsdag-Woensdag

Woensdag-Donderdag

Donderdag-Vrijdag

Vrijdag-Zaterdag

Dinsdag-Woensdag


Betaal je via overschrijving? Dan is de verwerkingstijd 1 werkdag.

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen bij stap 4 aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur. Kies tijdens het afrekenen bij stap 4 voor ‘Avondbezorging’. Normaal worden pakketen de volgende dag aangeboden door PostNL, vanwege Covid-19 kan bezorging vertraagd zijn

Ben je alleen in de ochtend thuis? thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor ochtendlevering tussen 08.00 en 12.00 uur. Kies tijdens het afrekenen bij stap 4 voor 'Ochtendlevering'. Normaal worden pakketen de volgende dag aangeboden door PostNL, vanwege Covid-19 kan bezorging vertraagd zijn

Je hebt een bedrijf in België of Duitsland en je wilt bestellen zonder BTW. Dit heet een intracommunautaire levering.
Hoe gaat dat in zijn werk?

Bij het invullen van jouw gegevens kies je onder 'klantengroep' voor 'Business EU'. De BTW wordt dan automatisch verlegd.

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de blauwe knop: bestellen. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Neem contact op met onze klantenservice via het contact formulier of de chat en vermeld jouw naam en bestel nummer. Dan annuleren we jouw bestelling. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft.

Neem contact op via het contact formulier of de chat en vermeld jouw naam en bestel nummer. Dan annuleren we jouw bestelling. Dan passen we jouw bestelling aan.

Ons rekeningnummer is NL98RABO0301734542, ten name van: Beveiligingscameras.nl. Vermeld bij betalen jouw naam en bestel nummer.

Ja. Kies bij het afrekenen voor Klarna. Koop nu, betaal later.

  • Bancontact
  • IDEAL
  • PayPal
  • Klarna pay later
  • Visa
  • Mastercard
  • Vooruitbetaling op ons Rabobank nummer.
  • Banktransfer.

Wil je een cadeau bon aanschaffen? Neem contact met ons op, dan maken we samen met jou een mooie cadeau bon.

Cadeaubonnen en vouchers kun je inwisselen in de winkelwagen.

Jouw kortingscode kun je inwisselen in de winkelwagen.

Wanneer je de bestelling hebt afgerond ontvang je van ons via de mail de factuur met BTW.

Er zijn 2 manieren om een retour aan te melden.

  • Vul het formulier voor herroeping in en doe deze in de doos. Je kunt het pakket nu terug sturen.
  • Stop een briefje in de doos met je naam en bestel nummer zodat we jouw retour snel kunnen behandelen.

Het helpt ons enorm als je contact opneemt met de klantenservice, zodat we weten dat jouw retour er aan komt. Wanneer je een account hebt dan kun je de status van de retour volgen. Heb je geen account? Geen probleem, we mailen jou wanneer de retour is verwerkt.

Stuur jouw bestelling terug (bekijk ook de retourvoorwaarden) en plaats een nieuwe bestelling.

Jouw garantie periode: Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Neem contact op via het contact formulier of de chat en vermeld jouw naam en bestel nummer. Heb je een account? Dan kun je de status van de reparatie volgen via 'retourzendingen'. Heb je geen account? Dan houden we contact via de mail.

Is het product binnen de wettelijke garantie toe aan reparatie? De retour en verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

Is het product buiten de wettelijke garantie toe aan reparatie? We kijken het product graag voor jou na. De verzend en retourkosten betaal je zelf.

In de meeste gevallen duurt reparatie ongeveer 1 week, maar dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via jouw account onder 'retourzendingen'.

Nee, we hebben geen installatie team. Wel hebben we duidelijke Nederlandstalige handleidingen gemaakt, zodat jij onze producten zelf kunt instellen. Bij vragen helpen we jou natuurlijk graag.

We hebben geen showroom. Op onze website staan duidelijke foto's van de producten en ook van het dag en nacht zicht van de camera's. We helpen jou graag bij het uitzoeken van de juiste camera (set) voor jou.